Blogtrottr
中時電子報-新聞排行榜
中時電子報「點閱最熱」以當日新聞為統計基礎,以當日新聞為統計基礎,由系統統計當日網友點閱網頁累計次數之排行結果,隔日自動歸零重新計算。 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
主播謝安安沾腥調職 斷交已婚富商
Sep 21st 2013, 20:31

 華視主播謝安安18日被爆和已婚富商周崇嶽同遊澳門,她背上小三之名,也調離主播台,在《華視新聞雜誌》跑新聞,她21日說尊重公司決定:「長官很挺我了,對我來說哪個職位都沒差別。」

 她說,和周去年在應酬場合認識,只是朋友,但周在機場卻對媒體說不認識她,她替周緩頰「一般人遇到狗仔拍照都會嚇到」,事發後是否和周聯絡?她嘆:「形象都被破壞了,當然是謝謝再聯絡,不會再當朋友了。」

 既然和周沒什麼,為何不提告捍衛清白?「我自認倒楣,只希望事情快點過去。」現在的感情狀態?她機靈地說:「如果我說我有固定男友,媒體是不是又要說我劈腿?這部分我不回答。」

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 kurakii3011 的頭像
    kurakii3011

    小額創業|小額創業開店|小額創業加盟

    kurakii3011 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()